مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-05-16دانش

توافق نامه برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد با واحد قزوین امضاء شد


توافق نامه برنامه های عملیاتی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت نمادین با روسای دانشگاه آزاد در استان قزوین و اصفهان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزای دانشجو، فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی (از دور جدید) که با حضور معاونان دانشگاه و روسای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه واحد و متحد است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی را همواره به صورت یک مجموعه واحد می بینیم و اینگونه نیست که این دانشگاه مجمع الجزایری و ملوک الطوایفی اداره شود.

استان ها باید به صورت یکپارچه واحد های خود را مدیریت کرده و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هم واحد ها و مراکز دانشگاهی را به صورت یکپارچه مدیریت کند.

فرهاد رهبر با اشاره به برنامه های عملیاتی این دانشگاه در سال 97 اظهار کرد: تا 15 اردیبهشت به معاونت ها مهلت داده بودیم که با هماهنگی استان ها برنامه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، علوم پزشکی و.

را تدوین کنند تا تبدیل به برنامه های اقدام و عمل در سال 97 شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به این موضوع، توافق نامه برنامه های عملیاتی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با روسای استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد با واحد قزوین امضاء شد

توافق نامه برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد با واحد قزوین امضاء شد