مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:112018-05-16ورزشي

جشنواره غذای دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد


جشنواره غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجموعه ورزشی شهید فتحی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این مراسم دکتر اصفیاء مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن خیر مقدم به معاونان، مدیران و کارشناسان نهمین جشنواره غذای دانشجویی در سخنانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط بیشتر در محیط خوابگاهی است و با توجه به ارزیابی هایی که از جشنواره های غذا در سال های گذشته داشته ایم، با قاطعیت می توان گفت که این مراسم مورد توجه و استقبال بسیاری از دانشجویان است.

اصفیاء یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از اهداف معاونت غذا و دارو پخت غذای سالم است، برای اولین بار در این جشنواره از میان 13 گروهی که به طبخ غذا های سنتی، محلی و فانتزی می پردازند، یک غذا هم به عنوان "غذای سالم" در این جشنواره به صورت جداگانه انتخاب شده و به برنده جایزه تعلق می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی های جشنواره غذای دانشجویی این است که اخبار آن در سایت دانشگاه جزو پر بیننده ترین اخبار برای دانشجویان، اساتید و مدیران به حساب می آید، گفت: در این جشنواره 18 گروه 2 نفره حضور داشتند که 13 گروه در بخش غذا های سنتی و محلی و 5 گروه هم در غذا های فان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذای دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد

جشنواره غذای دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد