مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-05-16سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در جلسه هیات دولت به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره در برابر توطئه های دیگران و بویژه رژیم آمریکا استقامت، مقاومت و ایستادگی کرده و نشان دادند که در برابر فشار آنها تسلیم نمی شوند و ملت بزرگ ایران را کسی نمی تواند به زانو درآورد".

روحانی با بیان اینکه امروز مسأله برجام و هسته ای باز هم زمینه و فرصت هایی دارد که مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: در مسأله هسته ای عده ای که آن طرف هستند، تصور می کنند با فشار، تحریم، تهدید و حتی نشان دادن علائم جنگ می توانند ملت ایران را تسلیم کنند، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران به خوبی نشان داد که این تفکر و راه، نادرست و غلط است.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا آوایی، وزیر دادگستری، جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟