مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:552018-05-16اقتصادي

قیمت یک دست کله پاچه در ماه رمضان


رییس اتحادیه طباخان، کله پاچه و سیرابی با تاکید بر اینکه کله پاچه برای ماه رمضان نرخ مصوب ندارد و در حال حاضر نیز با کمبود عرضه در بازار مواجه هستیم اظهار کرد که در حال حاضر هر دست کله پاچه 75 تا 80 هزار تومان است، - اما اگر واردات انجام نشده و عرضه کشتار گوسفند زیاد نشود احتمال افزایش قیمت برای ماه رمضان وجود دارد.

کله پاچه یکی از غذاهای سنتی ایرانیان است که مصرف کنندگان و مشتریان زیادی دارد، این غذای سنتی همواره در ماه رمضان با افزایش تقاضا مواجه می شود و بخشی از سفره های برخی خانواده های ایرانی را در این ماه تشکیل می دهد.

اکنون به دلیل خروج از تعادل عرضه و تقاضا امکان تامین کلیه نیازهای مصرف کنندگان وجود نداشته، به همین دلیل احتمال افزایش قیمت برای کله پاچه در ماه رمضان دور از ذهن نیست.

حسین رواسی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازار کله پاچه و مشکلات واحدهای صنفی اظهار کرد: صنف طباخان به هیچ عنوان کار خود را به ارز و دلار ارتباط نمی دهد و این صنف هیچ کاری با گرانی و یا ارزانی دلار ندارد.

وی افزود: بیش از 9 ماه است که مشکلات مان، که مشکلات عرضه کنندگان و مصرف کنندگان است را به سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وزارت صنعت و شبکه دامپزشکی اعلام کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت یک دست کله پاچه در ماه رمضان

قیمت یک دست کله پاچه در ماه رمضان