مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-05-16سياسي

دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف ترین دوران رژیم صهیونیستی است


در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، - مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع مردمی، دانشجویی امروز که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، برگزار شد، گفت: اسلام قبل از اینکه دین جنگ باشد دین صلح است و مسلمانان کوتاه آمدن در مقابل مخالفان خودشان را در زمان لازم بلد هستند، مسلمان تا زمانی که روزنه ای برای پیروزی نباشد و تا زمانی که کوتاه آمدن فرصتی باشد برای تقویت جبهه حق، کوتاه آمدن را بلدند، اما نه در زمانی که اسلام قدرت اول است.

وی افزود: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمان و آزادی خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.

پناهیان تصریح کرد: کسانی که در طول تاریخ سازشکار بودند و در مقابل ظلم را کمک کردند در روز قیامت به دوزخ خواهند رفت، امروز هم اگر کسی در مقابل ظلم کوتاه بیاید مانند ظالم دو برابر عذاب خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف ترین دوران رژیم صهیونیستی است

دشمن به سازشکاران داخلی امید بسته/ اکنون ضعیف ترین دوران رژیم صهیونیستی است