مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:062018-05-16بين الملل

العبادی خواستار بازشماری دستی آراء در کرکوک شد


نخست وزیر عراق بازگشت آرامش به کرکوک را منوط به بازشماری دستی آراء در این استان و تعامل عادلانه کمیساریای عالی انتخابات با شکایات ارائه شده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حیدر العبادی نخست وزیر عراق، در واکنش به ناآرامی های کرکوک پس از اعلام نتایج انتخابات و تظاهرات های مستمر در این استان، طی یک کنفرانس خبری پس از نشست هیأت دولت، از بازشماری دستی آراء در کرکوک خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه رووداو ، وی گفت: حل مشکل انتخابات در کرکوک در بازشماری دستی آراء این استان نفهته است و کمیساریای عالی و مستقل انتخابات به دولت اعلام کرده است که از یک هفته پیش از انتخابات هیچ شرکتی را برای بررسی سیستم و سامانه رای گیری انتخاب نکرده است.

ما به کلیه فراکسیون های سیاسی برای تشکیل دولت جدید کمک خواهیم کرد و تاکید می کنیم که کمیساریا می بایست کلیه گزارش های مربوط به تقلب را بررسی و سالم بودن سیستم های رأی گیری را تضمین کند.

عبادی افزود: با شماری از نمایندگان استان کرکوک و استان های دیگر عراق دیدار داشتم.

آن ها مطالبات مشخصی دارند و می خواهند که صندوق ها و دستگاه های ثبت رای بازبینی و بررسی شوند و کمیساریا نیز باید این اقدام را به سرعت انجام دهد و متخصصان این امر را اعزام کند و با حضور ناظران گروه های سیاسی مختلف و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العبادی خواستار بازشماری دستی آراء در کرکوک شد

العبادی خواستار بازشماری دستی آراء در کرکوک شد