مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:202018-05-16سياسي

تنها راه رفع مشکلات مردم، داشتن روحیه جهادی است


تنها راه رفع مشکلات عدیده مردم، داشتن روحیه جهادی است که با بکارگیری کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود می توان در این عرصه موفق شد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: تنها راه رفع مشکلات عدیده مردم، داشتن روحیه جهادی است که با بکارگیری کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود می توان در این عرصه موفق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در اولین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران در سال 1397 با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان طی سخنانی اظهار کرد: امید است با بهره مندی از فیوضات ماه رجب و شعبان و آمرزش گناهان وارد ماه رمضان، ماه ضیافت الهی شویم.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های ممتاز ماه رمضان در خطبه نبی مکرم اسلام(ص) تاکید کرد: لازم است در کنار امر خطیر قضا و احقاق حقوق عامه که خود عبادت ارزشمندی به شمار می رود، بخشی از وقت خودمان را به عبادت و تلاوت کلام وحی اختصاص دهیم و به عبارت دیگر تلاش کنیم تا از خود و خدا غافل نشویم، البته حوزه اداری تحت مسئولیت مدیران قضایی نیز با رعایت حقوق مراجعین و در وقت غیراداری می بایست با عبادت و نصیحت های بجا و تاثیر گذار و همچنین تلاوت آیات الهی به صورت فراگیر، حال و هوای ماه رمضان به خود بگیرد که مهم ترین مصداق آن شرکت در نماز جماعت است که باید به نحو پررنگ بوده و در ماه های بعدی نیز استمرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه رفع مشکلات مردم، داشتن روحیه جهادی است

تنها راه رفع مشکلات مردم، داشتن روحیه جهادی است