مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 22:162018-05-15سياسي

آیت الله دژکام امام جمعه شیراز شد


آیت الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز، پس از تشدید بیماری آیت الله ایمانی که منجر به استعفای امام جمعه فقید شیراز و درنهایت فوت ایشان شد، گزینه های مختلفی برای نمایندگی ولی فقیه در استان فارس بررسی شده و در نهایت با در نظر گرفتن تمام جوانب، آیت الله لطف الله دژکام برای حضور در جایگاه خطیر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز انتخاب شد.

آیت الله دژکام که متولد سال 1341 است، یکی از جوان ترین گزینه های احتمالی نمایندگی ولی فقیه در استان فارس بود که پیش از این امامت جمعه جهرم را برعهده داشت.

وی دارای ارتباطات گسترده ای با توده های مردمی و آحاد گروه های اجتماعی ازجمله دانشجویان و طلاب است و سوابق بسیار درخشانی در حوزه فعالیت های علمی، فرهنگی و تبلیغی دارد.

دژکام تحصیلات رسمی خود را در مدارس جهرم تا اخذ مدرک دیپلم به پایان رساند و سپس در سال 1360 وارد مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان شد و در محضر آیت الله سیدحسین آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم و حضرت آیت الله بحری تحصیلات حوزوی خویش را آغاز کرد.

وی پس از چندین سال استفاده از محضر پرفیض این اساتید، به شهر مقدس قم هجرت کرد و دروس خارج فقه و اصول را از محضر آیات عظام تبریزی، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام امام جمعه شیراز شد

آیت الله دژکام امام جمعه شیراز شد