مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 18:252018-05-15سياسي

علی اکبر فرهنگی تجلیل شد + تصاویر


مراسم تجلیل از پروفسور علی اکبر فرهنگی عصر امروز (25 اردیبهشت ماه) با حضور جمعی از اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مختاریان (روزنامه نگار پیشکسوت)، مجید رضاییان (استاد ارتباطات و روزنامه نگار باسابقه)، بهروز بهزادی (روزنامه نگار پیشکسوت و رییس شواری سردبیری روزنامه اعتماد)، امیدعلی مسعودی (استاد ارتباطات)، صدیقه ببران (استاد ارتباطات)، حسن خجسته، طاهری پور (رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره)، خاموشی (رییس سازمان تبلیغات اسلامی)، روشن (رییس دانشگاه سوره) و .

از جمله حاضران در مراسم تجلیل از علی اکبر فرهنگی بودند.

علی اکبر فرهنگی که چند دهه در حوزه ارتباطات و رسانه فعالیت علمی و دانشگاهی داشته است و به عنوان چهره ماندگار این حوزه شناخته می شود، در سخنانی ضمن تشکر برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: در این چند سال اخیر وقتی مراسم اینچنین برگزار می شود، همواره شرمسار می شوم که چرا بیشتر کار نکردم.

گاهی برخی از دانشجویان می پرسند که چرا به ایران بازگشتم و من همیشه پاسخ می دهم که چیزهایی در ایران وجود دارد که هیچ جای دیگر دنیا نمی توان آنها را پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبر فرهنگی تجلیل شد + تصاویر

علی اکبر فرهنگی تجلیل شد + تصاویر