مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 16:562018-05-15اقتصادي

فعالیت 14 بیمارستان در کشور به صورت تعاونی است/قزوین ظرفیت افزایش تعاونی را دارد


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در این مناطق پیش بینی شده که فقط 10 میلیارد تومان در قزوین جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سیدحمید کلانتری در ششمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که پیش از ظهر امروز در استانداری برگزار شد اظهار کرد: تعاون در ردیف سه بخش مهم اقتصاد کشور است که از نظر عدالتگرایی به سمت دولت و از نظر کارآیی به سمت بخش خصوصی است و باید گرایش اجتماعی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در سراسر جهان دو میلیون و 600 هزار تعاونی فعالیت و یک میلیارد نفر در آنها عضویت دارند و توانسته اند نقش مهمی در تولید و اقتصاد ایفا کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: فعال شدن تعاونی ها در مناطق روستایی یکی از محورهایی است که می تواند به اشتغال و تولید منجر شده و با جمع آوری سرمایه های خرد و کوچک به کاهش مهاجرت هم کمک کند.

کلانتری اضافه کرد: در سراسر کشور بیش از 93 هزار تعاونی داریم که فقط در قزوین 670 تعاونی راه اندازی شده که هنوز با توجه به ظرفیت های آن می تواند این تعداد بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: باید ظرفیت تعاونی ها در روستاها تقویت شود و در این راستا تعاونی های تامین نیاز بهترین نوع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 بیمارستان در کشور به صورت تعاونی است/قزوین ظرفیت افزایش تعاونی را دارد

فعالیت 14 بیمارستان در کشور به صورت تعاونی است/قزوین ظرفیت افزایش تعاونی را دارد