مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:452018-05-15سياسي

ضرورت مصرف بهینه آب در شرایط کم آبی موجود


رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: باید همگان در کم آبی موجود با مصرف بهینه در استفاده از منابع آب کوشا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی در نشست هم اندیشی با موضوعیت طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب با کارکنان شرکت آب منطقه ای و جهاد دانشگاهی چهار محال بختیاری، اظهار کرد: برنامه ای منسجم برای فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه کم آبی در حوزه علمیه مورد نیاز است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت حفاظت از منابع آب، گفت: ارزش آب در حیات می تواند به عنوان یک موضوع پژوهشی ارائه و انجام شود و لازم است همگان در کم آبی موجود با مصرف بهینه در استفاده از منابع آب کوشا باشند.

احمدی با اشاره به این که هم اکنون موضوع آب بسیار مهم است و آب عنصری گرانبها و مایه حیات است، تصریح کرد: در احادیث نیز به اهمیت استفاده از آب به عنوان یک نعمت توجه شده است.

مدیر دفتر حفاظت منابع و بهره برداری منابع آب شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری نیز با بیان این که وضعیت منابع آب در چند سال گذشته در استان مطلوب نبوده است، تصریح کرد: طی 10 سال گذشته میزان حجم مخزن سفره های آب زیرزمینی در دشت شهرکرد 193 میلیون متر مکعب کاهش داشته است که بیشترین میزان کاهش در سطح دشت های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مصرف بهینه آب در شرایط کم آبی موجود

ضرورت مصرف بهینه آب در شرایط کم آبی موجود