مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:362018-05-15دانش

ساعت اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ایام ماه رمضان اعلام شد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای به واحد ها و مراکز آموزشی تابع دانشگاه، ساعت اداری ایام ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای شرایط ساعت کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای واحد های مرکز استان (دبیران هیات امنا)، واحد های جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در ماه پرفضیلت رمضان به استناد مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه مورخ 97/2/19 هیات رییسه محترم دانشگاه، پایان ساعت کار روزانه کارکنان در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 14:30 اعلام می شود.

در توضیح جزییات این بخشنامه آمده است:1- ساعت اداری سازمان مرکزی، سازمان سما و واحد ها و مراکز دانشگاهی سطح استان تهران از ساعت 7:30 لغایت 14:30 تعیین می شود.

2- در صورت لزوم به حضور کارکنان بعد از پایان وقت اداری از ساعت 14:30 لغایت 16:00 به عنوان اضافه کار محسوب خواهد شد و مازاد بر آن اضافه کار محاسبه نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ایام ماه رمضان اعلام شد

ساعت اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ایام ماه رمضان اعلام شد