مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:062018-05-15فرهنگي

تولید دوربین آنالوگ مربعی برای تهیه عکس های مربعی


شرکت فوجی فیلم از تولید دوربین عکاسی آنالوگ هوشمندی خبر داده که با استفاده از آن می توانید یاد و خاطره عکس های قدیمی چاپ فوری را زنده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، شرکت فوجی فیلم از تولید دوربین عکاسی آنالوگ هوشمندی خبر داده که با استفاده از آن می توانید یاد و خاطره عکس های قدیمی چاپ فوری را زنده کنید.

این دوربین به نام Instax Square SQ6، عکس هایی با نسبت 1 به 1 یا مربعی چاپ می کند و ابعاد این عکس ها 6 در 6 سانتیمتر است.

این دوربین به طور خودکار و هوشمند میزان نورگیری فیلم رامشخص می کند و مجهز به حسگرهایی برای شناسایی محیط اطراف و بررسی میزان نور آن و تنظیم سرعت شاتر بر همین اساس است.

در این دوربین سه فیلتر رنگ نارنجی، بنفش و سبز وجود دارد که با اعمال انها رنگ و جلوه بصری عکس های گرفته شده تغییر کرده و بر میزان جذابیت آنها افزوده می شود.

این دوربین مجهز به یک حالت ویژه برای تهیه عکس های سلفی هم هست و در این حالت فوکوس و میزان نور عکس به طور خودکار تنظیم می شود تا چهره فرد به شیوه مناسبی به تصویر کشیده شود.

وجود یک آینه کوچک در کنار لنز به ژست گرفتن مناسب و تهیه عکس باکیفیت کمک می کند.

اگر دوست دارید با تعداد زیادی از افراد عکس سلفی بگیرید، می توانید زمان سنج 10 ثانیه ای این دوربین را فعال کنید و به سرعت در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دوربین آنالوگ مربعی برای تهیه عکس های مربعی

تولید دوربین آنالوگ مربعی برای تهیه عکس های مربعی