مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:002018-05-14سياسي

22 پیشنهاد اصلاحی قانون آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح به تصویب رسید


مشاور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از تصویب 22 پیشنهاد برای اصلاح آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم شیدایی، از تصویب 22 پیشنهاد برای اصلاح آیین دادرسی جرایم نیرو های مسلح خبر داد و گفت: اعتبار قانون آیین دادرسی کیفری که در اجرای اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی به صورت آزمایشی و برای مدت سه سال به تصویب رسید، در اول تیر ماه سال 97 خاتمه می یابد.

وی افزود: تصمیم مسئولان عالی قوه قضاییه بر این بود که تمدید قانون مذکور پس از پایان اعتبار، چه به صورت دائمی و چه موقت، همراه با اصلاحاتی باشد و به همین خاطر اصلاح این قانون از دو سال قبل در دستور کار معاونت حقوقی قوه قضاییه قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی بخش اول تا هفتم قانون مذکور در کمیسیون آیین دادرسی کیفری معاونت حقوقی قوه قضاییه، بخش هشتم این قانون یعنی آیین دادرسی جرایم نیرو های مسلح نیز در جلسات کمیسیون با حضور نمایندگان سازمان قضایی نیرو های مسلح بررسی شد و 22 پیشنهاد برای اصلاح این بخش به تصویب رسید.

مدیرکل سابق حقوقی سازمان قضایی نیرو های مسلح ، دلیل اصلی اصلاح این قانون را اشکالات و ابهامات متعدد موجود عنوان کرد و درخصوص مهم ترین پیشنهاد های اصلاحی مصوب کمیسیون درباره آیین دادرسی جرایم نیرو های مسلح گفت: مستثنا شدن جرایم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پیشنهاد اصلاحی قانون آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح به تصویب رسید

22 پیشنهاد اصلاحی قانون آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح به تصویب رسید