مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:502018-05-14اقتصادي

قیمت آش و حلیم برای ماه رمضان تغییر نمی کند


رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه از ثبات قیمت حلیم و آش در ماه رمضان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار و حلیم ساده 14 هزار تومان، - آش رشته ساده 13 هزار تومان و هر پرس آش و حلیم نیز 8000 تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حلیم و آش یکی از ثابت ترین غذاهای سفره های افطار ایرانی ها در ماه رمضان است و صف های طولانی آن ساعت ها قبل و حتی پس از اذان در خیابان های مختلف دیده می شود که حسین محمدی - رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه - درباره وضعیت تولید و بازار این غذاهای پرمشتری در ماه رمضان به ایسنا توضیح داد که بر اساس جلسات متعددی که با رؤسای اتحادیه های استانی طی روزهای گذشته داشته ایم، مقرر شد قیمت حلیم و آش در ماه رمضان هیچ تغییری نکند تا در ثواب روزه ها و افطاری های مردم شریک باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت همه مواد اولیه و هزینه های تولید آش و حلیم، از گوشت، روغن، حبوبات، نخود، رشته، دستمزد، کرایه، انرژی و .

نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، تصمیم گرفتیم قیمت آش و حلیم را برای ماه رمضان امسال تغییر ندهیم که بر این اساس قیمت هر کیلوگرم حلیم ساده 14 هزار تومان و با مخلفات 15 هزار تومان است.

همچنین هر کیلوگرم آش شله قلم کار نیز به قیمت حلیم عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت آش و حلیم برای ماه رمضان تغییر نمی کند

قیمت آش و حلیم برای ماه رمضان تغییر نمی کند