مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:252018-05-14سياسي

آمادگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برای تامین برق سازمان ها از طریق انرژی خورشیدی


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت دولت سازمان ها باید 20 درصد برق خود را از طریق انرژی خورشیدی تامین کنند، - گفت: این سازمان آمادگی خود را در این زمینه برای همکاری با سازمان ها اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر محسنی در جلسه هم اندیشی توسعه فعالیت های این نهاد با اشاره به تأسیس جهاد دانشگاهی در 16 مرداد ماه سال 59 با فرمان امام راحل، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولود مستقیم انقلاب است که خوشبختانه روز به روز حمایت مقامات نظام از این نهاد بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان در سه حوزه اصلی پژوهشی، آموزشی و فرهنگی متمرکز است، اعلام کرد: اخیراً بخش های تجاری سازی، اشتغال و فناوری نیز به حوزه های فعالیت ما افزوده شده است؛ قبلاً دوره های کارآفرینی فعال بود که باتوجه به نیاز جامعه، بخش های تجاری سازی، اشتغال و فناوری در راستای اشتغال زایی و تجاری سازی ایده ها به حوزه های فعالیت سازمان اضافه شده است .

محسنی با بیان اینکه در حوزه پژوهش در سه حوزه درمان و پزشکی، فنی و مهندسی (انرژِی های تجدید پذیر و خورشیدی) و علوم انسانی (پژوهشکده ی توسعه و برنامه ریزی) فعالیت می کنیم، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان از سال 65 با تأسیس یک آزمایشگاه، فعالیتش در بخش درمان را آغاز کرده و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برای تامین برق سازمان ها از طریق انرژی خورشیدی

آمادگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برای تامین برق سازمان ها از طریق انرژی خورشیدی