مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 16:302018-05-12اقتصادي

خسارت 40 میلیارد ریالی تندباد به شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تندباد جمعه شب گذشته اهواز که سرعتی بیش از 85 کیلومتر در ساعت داشت با آسیب زدن به 7 دکل انتقال و فوق توزیع، - خسارت 40 میلیارد ریالی به این شرکت وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود دشت بزرگ در بازدید از پست اهواز 2 اظهار کرد: در خط دومداره حد فاصل اهواز 2 و اهواز یک 7 دکل دچار آسیب شده که با ارزیابی های صورت گرفته، در اسرع وقت نسبت به ترمیم و جایگزینی دکل های آسیب دیده اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به رشد بار تابستان، ادامه داد: برآورد می شود که پیک زودرس را در خردادماه داشته باشیم، به همین دلیل تمام تمهیدات لازم و سناریوهای ارزیابی، فنی، مالی و اجرایی انجام شده تا از نظر زمانی کوتاه ترین و بهترین مسیر انتخاب و خط به حالت اولیه برگردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: در کنار این خط، خط مجاور هم در اثر سقوط تعدادی از دکل ها دچار آسیب های جزیی شده که باید آن را نیز برطرف کنیم.

دشت بزرگ تصریح کرد: سقوط این دکل ها و برخورد با خطوط مجاور باعث بی برقی پست صنایع و فولاد اکسین شده بود که در کمترین زمان ممکن به حالت اولیه برگشته و برقدار شد، در حال حاضر هم هیچ خاموشی در شبکه انتقال و فوق توزیع این شرکت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 40 میلیارد ریالی تندباد به شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان

خسارت 40 میلیارد ریالی تندباد به شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان