مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-05-12اقتصادي

لزوم توجه به قیمت گذاری محصولات کشاورزی بر اساس کیفیت آن ها


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به چالش های کشور برای تولید غذای سالم و باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی، گفت: در این مسیر اتخاذ راهکارهای تشویقی می تواند علاوه بر ایجاد امنیت غذایی، - زمینه اشتغال فارغ التحصیلان مرتبط با زیست فناوری را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی قانعی امروز در همایش و افتتاحیه شبکه محصولات سالم (شمس) "با اشاره به ساختار این ستاد در معاونت علمی، افزود: سند این ستاد، به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند راهبردی دیگر این ستاد در نقشه جامع علمی کشور مراحل بازنگری را طی می کند.

وی توسعه فناوری های مربوط به زیست فناوری را از ماموریت های ستاد زیست فناوری عنوان کرد و ادامه داد: در اختیار گرفتن سه درصد بازارهای جهانی زیست فناوری از جمله اهداف تعیین شده در این ستاد است، این در حالی است که ما تنها نیم درصد این بازار را در اختیار داریم که این عدد نشان می دهد فاصله زیادی تا تحقق این هدف داریم.

قانعی تنظیم گری و تسهیل گری و هماهنگی را از جمله رویکردهای ستاد زیست فناوری عنوان کرد و یادآور شد: در نهایت ما باید اقتصاد و سلامت را در این حوزه محقق کنیم، ولی اگر بخواهیم به صورت مقطعی دنبال اقتصاد باشیم، به بخش کشاورزی آسیب می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به قیمت گذاری محصولات کشاورزی بر اساس کیفیت آن ها

لزوم توجه به قیمت گذاری محصولات کشاورزی بر اساس کیفیت آن ها