مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:052018-05-09سياسي

می توان دسترسی به شبکه های ایرانی را آسان و ارزان کرد


آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خرسندی از تصمیم مسؤولان برای ساماندهی فضای مجازی عنوان کرد: می توان دسترسی به فضاهای خارجی را سخت و در عین حال دسترسی به شبکه های ایرانی را آسان و ارزان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در آخرین روز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از تصمیم مسئولان برای ساماندهی فضای مجازی عنوان کرد: خوشبختانه و به لطف الهی فضای مجازی خارجی طبق موازین قانونی مسدود شد و این افتخاری برای اقدام کنندگان آن بود.

وی افزود: باید فضای مجازی داخلی سالمی به وجود آید تا جای خالی آن را پر کند، البته این کار یک شبه حاصل نمی شود، اما عزم جدی می طلبد، ممکن است افرادی بخواهند تصمیم گرفته شده را دور بزنند اما کار باید به گونه ای انجام شود که نتوان آن را دور زد.

این مرجع تقلید با بیان این که می توان دسترسی به فضاهای خارجی را سخت و در عین حال دسترسی به شبکه های ایرانی را آسان و ارزان کرد، اظهار کرد: متأسفانه هنوز برخی از مسئولان، وفادار به شبکه های خارجی هستند.

وی ادامه داد: همچنین برخی مسئولان مانند بعضی از وزرا شعار می دهند که نمی توانیم از علم روز دور بمانیم و رابطه با دنیا را قطع کنیم که اینها شعارهای توخالی است؛ شما که می دانید صاحب این شبکه تحت نفوذ صهیونیست ها است و هیچ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان دسترسی به شبکه های ایرانی را آسان و ارزان کرد

می توان دسترسی به شبکه های ایرانی را آسان و ارزان کرد