مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:052018-05-09دانش

حساسیت های فصلی در همدان بیشتر از دیگر استان ها است


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی تحقیقاتی که انجام شده میزان آسم، آلرژی و حساسیت های فصلی در همدان بیشتر از دیگر استان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بشیریان چهارشنبه 19 اردیبهشت در کنگره ملی نانوفناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: برای یافتن علت این موضوع کارگروهی متشکل از متخصصان مختلف در 12 رشته از دانشگاه های علوم پزشکی، صنعتی شریف و بوعلی سینا دعوت کرده ایم تا هر یک از دیدگاه خود موضوع را بررسی کنند و از آنجایی که این پروژه بسیار مهم و جدی است، برای آن 5 تا 10 سال زمان نیاز داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین کنگره ملی نانوفناوری در علوم سلامت از 19 تا 20 اردیبهشت ماه در راستای آشنایی عموم جامعه با این فناوری و یادآوری اهمیت آن برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نانوفناوری موضوعی بسیار مهم و جدی در تمام علوم از جمله علوم پزشکی است، نانو فناوری یک رشته جدید نبوده بلکه یک رویکرد جدیدی در تمام رشته ها است که اگر از آن بهره نبرند، شکست خواهند خورد.

بشیریان با تأکید بر اینکه نانوفناوری قسمتی از آینده نبوده بلکه تمام بشریت است ودر آینده کل بشریت به نانو فناوری گره می خورد، یادآور شد: این فناوری اثرات چشمگیری در زندگی بشریت خواهد داشت، همانطور که پیش بینی شده است تحول شگرفی در بحث نانو از سال 2025 آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت های فصلی در همدان بیشتر از دیگر استان ها است

حساسیت های فصلی در همدان بیشتر از دیگر استان ها است