مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-05-09سياسي

حضور هیات عالی رتبه آموزشی سوییس در دانشگاه امیرکبیر


نمایندگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشستی مشترک با هیات عالی رتبه آموزشی سوییس، زمینه همکاری های مشترک و تبادل استاد و دانشجو را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این هیات متشکل از نمایندگان دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی کشور سوییس، دبیر موسسه آموزش، تحقیقات و فناوری سوییس SERI، مدیر راهبردی همکاری های بین المللی منطقه آسیا و ایران Leading House، معاونین آموزشی پژوهشی و بین الملل و همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه های EPFL، ETH، ZHAW، UniGE، EMPA و WSLو همچنین سفیر کشور سوییس در ایران و هیات همراه بود.

در نشست مشترک دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بیان تشریح ظرفیت ها، قابلیت ها و دورنمای همکاری این دانشگاه به عنوان پیشتاز توسعه پایدار در کشور با مراکز علمی بین المللی از جمله کشور سوییس پرداخت.

برگزاری کارگاه "همتایابی" از دیگر برنامه های این نشست دو جانبه بوده است و در طی آن محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همتایان خود از کشور سوییس ملاقات کردند.

در این برنامه گروه های تخصصی توسعه شهری، انرژی، مهندسی پزشکی، سلامت و ریاضیات، به آشنایی و تبادل نظر علمی پرداخته و زمینه های همکاری های مشترک آتی را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیات عالی رتبه آموزشی سوییس در دانشگاه امیرکبیر

حضور هیات عالی رتبه آموزشی سوییس در دانشگاه امیرکبیر