مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-05-09دانش

دانشگاه صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران توافق نامه همکاری مشترک امضا کردند


توافق نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوشنبه 17 اردیبهشت سال جاری طی مراسمی در دانشگاه صنعتی شریف توافق نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور روسای دو دانشگاه و معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونین پژوهش و فناوری منعقد شد.

هدف از امضای این توافق نامه بسط و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی به منظور تامین نیاز های متقابل دو دانشگاه است.

همچنین حوزه های همکاری بر اساس نیاز و تمایل طرفین شامل برنامه هایی خواهد بود که از سوی یکی از طرفین جهت تقویت بین دو دانشگاه، مطلوب و قابل اجرا تشخیص داده شود و هر یک از برنامه ها در چارچوب قرار داد های مستقل، در تایید طرفین قابل اجرا خواهد بود.

گفتنی است؛ همکاری در ایجاد و راه اندازی دوره های بین رشته ای مورد تقاضای طرفین در سطوح مقاطع تحصیلات تکمیلی، همکاری مشترک در تدوین برنامه های آموزشی پیشنهادی در دوره های میان رشته ای، برگزاری دوره های مشترک تحصیلی میان رشته ای و و صدور دانشنامه مشترک، ایجاد امکان استفاده از فضا ها و عرصه های آموزشی دو دانشگاه، ایجاد زمینه و شرایط لازم برای تدریس مشترک و تبادل اساتید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران توافق نامه همکاری مشترک امضا کردند

دانشگاه صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران توافق نامه همکاری مشترک امضا کردند