مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:102018-05-06اقتصادي

بررسی اجرای قانون هدفمندی در سال 97 در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی وضعیت مصارف و منابع قانون هدفمندی یارانه ها در سال 97 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: در این جلسه اقدامات به عمل آمده در اجرای تبصره 14 قانون بودجه 97 در خصوص هدفمندی یارانه ها با حضور وزرای نفت و نیرو و رییس سازمان هدفمندی یارانه ها و معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه وزیر نفت عنوان کرد که درآمدهای پیش بینی شده غیرواقعی است.

امسال باید یک میلیارد و 700 هزار لیتر بنزین وارد کنیم که رشد مصرف بنزین 9 درصد بوده لذا به 4000 میلیارد تومان برای واردات بنزین نیاز داریم که در قانون سال جدید منبعی برای آن پیش بینی نشده است.

تابش در ادامه گفت: در این جلسه پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه به این موضوع اشاره داشت که در اختصاص منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها، اولویت با پرداخت یارانه نقدی است و بعد از آن سهم شرکت نفت، یارانه گندم و بهداشت و درمان پرداخت خواهد شد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در این جلسه عنوان شد که منابع حاصل از هدفمندسازی یارانه ها حدود 99 هزار میلیارد پیش بینی شده و اجازه داده شده تا در صورت تحقق افزون تر از محل فروش نفت این رقم تا 110 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اجرای قانون هدفمندی در سال 97 در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه

بررسی اجرای قانون هدفمندی در سال 97 در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه