مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:302018-05-05سياسي

برگزاری نمایشگاه های محلی و منطقه ای گل در پایتخت


رییس شورای شهر تهران از لزوم برگزاری نمایشگاه های محلی و منطقه ای گل در تهران خبر داد و با اشاره به سرانه پایین مصرف گل و گیاه در تهران، گفت: - به مردان توصیه می شود هر شب برای خانم های خود گل بخرند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه با بیان اینکه بر اساس استانداردهای بین المللی سرانه فضای سبز هر شهروند 10 متر است که بر اساس اعلام مسئولان شهرداری این سرانه در تهران 16 متر است، ادامه داد: اما دقت داشته باشید که بر اساس برنامه توسعه ای پایتخت باید در سال آخر این سرانه باید به 18 متر نیز می رسید.

وی افزود: البته نمی دانم که مسئولان شهرداری چگونه به این عدد سرانه رسیده اند و باید بررسی شود که آیا در این سرانه فضای سبز حاشیه اتوبان ها نیز لحاظ شده است یا نه؟ و آیا فضای سبز حاشیه بزرگراه ها را می توان به عنوان سرانه فضای سبز هر نفر در نظر گرفت؟! رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: در شهر تهران بوستان هایی وجود دارد که مشکل تملک دارند و مسائل حقوقی آنها باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و از سوی دیگر بوستان هایی داریم که درخت هم در آنها کاشته شده، اما می بینیم که ساختمان با تراکم بالا در آنها ساخته می شود و حداقل چهار، پنج مورد می توانم نام ببرم که در گذشته بوستان بودند؛ اما حالا تبدیل به ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های محلی و منطقه ای گل در پایتخت

برگزاری نمایشگاه های محلی و منطقه ای گل در پایتخت