مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 22:052018-05-01سياسي

برگزاری جشن های نیمه شعبان به چهار زبان در حرم مطهر


آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به مناسبت نیمه شعبان طی این ایام با برگزاری مراسم و محافل مختلف از زائران و مجاوران حرم مطهر میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرم بانوی کرامت برای زائران فارسی زبان شب، صبح، عصر و شام میلاد امام زمان(عج) ویژه برنامه های مختلفی را با حضور سخنرانان برجسته و مداحان اهل بیت(ع) برگزار می کند.

آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) امروز دو مراسم جشن ویژه نیمه شعبان را برای آذری زبان ها برگزار کرده است و فردا نیز با برگزاری مجالس دیگری میزبان گروه های دیگری از زائران آذری زبان است.

همچنین، مراسم جشن سالروز میلاد امام عصر(عج) ویژه عرب زبانان نیز فردا بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی آیت الله سید عادل علوی از اساتید حوزه علمیه و مدیحه سرایی عبدالعظیم نجفی برگزار می شود.

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فردا شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا نیز با برگزاری یک مراسم ویژه، همراه با سخنرانی حجت الاسلام سید مرادرضا رضوی و مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت(ع) میزبان زائران اردوزبان خواهد بود.

ویژه برنامه های جشن میلاد امام زمان(عج) به زبان های عربی، اردو و آذری به همت اداره امور بین الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و با مشارکت خادمان افتخاری در دفتر زائران غیرایرانی واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های نیمه شعبان به چهار زبان در حرم مطهر

برگزاری جشن های نیمه شعبان به چهار زبان در حرم مطهر