مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 16:512018-05-01فرهنگي

در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان مستند آخرین مسیح با موضوع ظهور منجی آماده نمایش شد


در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، مستند بلند آخرین مسیح با موضوع بررسی منجی در فرهنگ ها و ادیان مختلف آماده نمایش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس"، این مستند به کارگردانی سید سعید صدر زاده با پشت سر گذاشتن مراحل طولانی تصویربرداری طولانی در نقاط مختلف ایران و خارج از کشور پس از گذشت چهارده ماه آماده نمایش شده است.

صدر زاده که ساخت آثار مستند گوناگونی با موضوع دینی و مذهبی را در کارنامه کاری خود دارد، در آستانه نیمه شعبان در گفت و گو با خبرنگار ما، درباره مهم ترین ویژگی این اثر گفت: در مستند آخرین منجی برای اولین بار به جای آنکه موضوع ظهور را از دیگاه تشیع بررسی کنیم، به سراغ ادیان و دیگر مذاهب رفتیم و با بررسی جایگاه منجی در میان آن ها، به بررسی مشترکات ادیان مسیحیت، یهودیت،زرتشتی و بودایی با دین اسلام و مذهب تشییع پرداختیم.

همچنین در این اثر برای اولین بار آراء مشترک میان اهل سنت و دیگر ادیان با شیعیان درخصوص مسئله ظهور بررسی شده است.

به گفته صدر زاده آنچه در سخنان و دیدگاه های تمامی این افراد درخصوص ظهور منجی مشترک است، این مطلب است که همه مردم دنیا منتظر ظهور یک منجی هستند تا جهان را از ظلم و بیداد نجات دهد و صلح و عدالت را در جهان برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان مستند آخرین مسیح با موضوع ظهور منجی آماده نمایش شد

در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان مستند آخرین مسیح با موضوع ظهور منجی آماده نمایش شد