مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 01:002018-04-28ورزشي

خرم: هدف مان اجرای عدالت است/ در قطع مستمری برخی قهرمانان مرتکب اشتباه شدیم


مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ایران با تاکید بر اینکه بنا ندارد حقوق هیچ فردی را قطع کند، گفت: ما به دنبال یکپارچه سازی پرداخت ها و اجرای عادلانه ترین روش هستیم که بتواند به تامین خواسته های افراد ضعیف تر جامه عمل بپوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خرم مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران پس از زمانی نزدیک به 3 ماه از آغاز فعالیتش، روز سه شنبه هفته گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد مزایا و مستمری 50 نفر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران به دلیل اینکه این افراد در شرایط مالی خوبی هستند، در جهت برقراری هرچه بیشتر عدالت در تخصیص مستمری به ورزشکاران و پیشکسوتان، قطع شده است.

این اظهارنظر با انتقادات تندی از سوی تعدادی از این قهرمانان و پیشکسوتان نظیر هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی های المپیک، محمدابراهیم سیف پور و سید علی اکبر حیدری از پیشکسوتان و عنوان داران کشتی آزاد جهان و المپیک روبه رو شد که این تصمیم مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان را مغایر با قانون و عدالت می دانستند.

در این میان محمدابراهیم سیف پور پیشکسوت 80 ساله کشتی ایران و سید علی اکبر حیدری پیشکسوت 77 ساله کشتی ایران، با انتقاد از این تصمیم اعلام کردند نه تنها از وضعیت مناسب مالی برخوردار نیستند بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: هدف مان اجرای عدالت است/ در قطع مستمری برخی قهرمانان مرتکب اشتباه شدیم

خرم: هدف مان اجرای عدالت است/ در قطع مستمری برخی قهرمانان مرتکب اشتباه شدیم