مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 ساعت 20:412018-04-28ورزشي

نماینده نوجوانان کشورمان در دسته 85 کیلوگرم چهارم شد


در رقابت های وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، توفیق پوزش درجایگاه چهارم قرار گرفت و سلامت از گردونه مسابقات خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ششمین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان 2018 آسیا در اورگنج ازبکستان با رقابت وزنه برداران دسته 85 کیلوگرم گروه B.

و حضور امیرحسین سلامت و محمد توفیق پوزش ملی پوشان نوجوان کشورمان پیگیری شد.

امیرحسین سلامت وزنه بردار 85 کیلویی تیم ملی نوجوانان در حرکت یکضرب دو بار وزنه های 126 کیلوگرم را نتوانست بالای سر ببرد و در مرتبه سوم هم در مهار وزنه 127 کیلوگرم ناموفق بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج دست راست، دیگر در رقابت حرکت دوضرب به روی تخته نیامد تا از گردونه مسابقات خارج شود.

محمد توفیق پوزش دیگر وزنه برار تیم ملی نوجوانان کشورمان در حرکت یکضرب بسیار موفق بود و توانست به ترتیب وزنه های 121، 126 و 128 کیلوگرم را به نام خود ثبت کند.

وی در حرکت یکضرب مدال نقره را از آن خود کرد.

در حرکت دوضرب نیز وزنه های 143 و 151 کیلوگرم را مهار کرد، ولی در حرکت آخر خود موفق به بالا بردن وزنه 161 کیلویی نشد تا در رده سنی نوجوانان به مقام چهارم دست یابد.

عملکرد چهار وزنه بردار برتر دسته 85 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به شرح زیر است:1- علی شیر رادجاپف (ازبکستان): در حرکت یکضرب 129


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نوجوانان کشورمان در دسته 85 کیلوگرم چهارم شد

نماینده نوجوانان کشورمان در دسته 85 کیلوگرم چهارم شد