مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 11:452018-04-27بين الملل

حسینی: مواضع ایران در قبال خروج آمریکا از برجام منطقی و کارشناسانه است


باید برای آمریکا و سایر طرف های 1+5 و جامعه جهانی روشن کنیم که هم در قبال خروج آمریکا از برجام و هم در برابر ماندن آن کشور در برجام و ادامه رفتار مشمئزکننده و نقض های فاحش و مکرر او از گزینه های مختلف و متنوعی برخورداریم و .

- سخنگوی پیشین وزارت خارجه گفت: باید برای آمریکا و سایر طرف های 1+5 و جامعه جهانی روشن کنیم که هم در قبال خروج آمریکا از برجام و هم در برابر ماندن آن کشور در برجام و ادامه رفتار مشمئزکننده و نقض های فاحش و مکرر او از گزینه های مختلف و متنوعی برخورداریم و متناسب با شرایط از آنها استفاده خواهیم کرد.

سیدمحمدعلی حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره مواضع ایران در مقابل احتمال خارج شدن آمریکا از برجام و اینکه این مواضع منطقی و کارشناسی است یا خیر؟ گفت: بله.

هم منطقی است و هم کارشناسانه.

هنگامی که یک طرف از مجموعه طرف هایی که قرار است نسبت به تعهدات خود در یک توافق چندجانبه بین المللی مانند برجام، پایبندی و التزام عملی نشان دهند، همواره مرتکب نقض عهد و کارشکنی می شود و مرتبا موجودیت این توافق را تهدید می کند و جامعه جهانی را به سخره می گیرد، ایران به عنوان یک طرف اصلی و متعهد این توافق باید هزینه های این رفتار مخرب و بیمارگونه را گوشزد کند و از گزینه های متنوع و مشروع خود در قبال این روند غیرمتعارف، با صراحت و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: مواضع ایران در قبال خروج آمریکا از برجام منطقی و کارشناسانه است

حسینی: مواضع ایران در قبال خروج آمریکا از برجام منطقی و کارشناسانه است