مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 10:452018-04-27پزشكي

درخواست وزیربهداشت از شهردار جدید تهران برای یکپارچه سازی مراکز درمانی مناطق


امیدواریم شهردار جدید نیز اهتمام زیادی در مورد بهداشت و درمان مردم شهر داشته باشد و بتوانیم در مساله درمان و پیشگیری خدمات زیادی ارائه دهیم.

- درخواست وزیربهداشت از شهردار جدید تهران برای یکپارچه سازی مراکز درمانی مناطق وزیر بهداشت گفت: امیدواریم شهردار جدید نیز اهتمام زیادی در مورد بهداشت و درمان مردم شهر داشته باشد و بتوانیم در مساله درمان و پیشگیری خدمات زیادی ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنادکتر قاضی زاده هاشمی، در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی کودکان کار (پرتو) و درمانگاه شهرداری در منطقه 17 در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز درمانی که در حال حاضر در آن ایستاده ایم 17 سال پیش ساخته شده است و این در حالی است که مجموعه شهرداری در سراسر شهر خدمات زیادی را طی سال های اخیر ارائه کرده است.

وی با بیان این که وزارت بهداشت در طول تاریخ در حوزه های مختلف از جمله سلامت جسم، روان، پیشگیری و .

اقدامات موثری را انجام داده است، اظهار کرد: وزارت بهداشت در قالب مراکز و خانه های بهداشت اقدامات خوبی را در سطح محلات انجام داده است.

وزیر بهداشت با بیان این که ما برای عرض خسته نباشید به این محل آمده ایم، اضافه کرد:خیرین نقش زیادی در ارتقاء حس نوع دوستی و کمک به دیگران دارند که باید از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیربهداشت از شهردار جدید تهران برای یکپارچه سازی مراکز درمانی مناطق

درخواست وزیربهداشت از شهردار جدید تهران برای یکپارچه سازی مراکز درمانی مناطق