مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 10:062018-04-27سياسي

ناگفته هایی از مظلومیت کشاورزان غرب اصفهان/ بیمارستان هایی که داستان شد


نماینده فلاورجان درمجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس از ناگفته هایی از مظلومیت کشاورزان غرب اصفهان، بیمارستان های فلاورجان و کلیشاد و اغتشاشات دی ماه در قهدریجان گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از فلاورجان، مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان منتخب مردم تشکیل شده است؛ مصوبات مجلس شورای اسلامی اگر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرند، برای اجرا به قوه مجریه و قوه قضاییه ابلاغ می شوند.

هم اینک در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان مجلس (با رییس مجلس) 290 نفر است و حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی از نمایندگانی است که در سال 1386 در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و به مجلس راه یافت.

در انتخابات مجلس نهم، موسوی لارگانی از لحاظ درصد آرا در انتخابات مجلس نهم در میان کل نمایندگان(به جز نمایندگان اقلیت مذهبی) دارای رتبه نخست بود.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با دعوت جمع کثیری از مردم فرهیخته شهرستان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند 94 نیز حضور یافت و با کسب حدود 60 درصد آرا برای سومین بار پیاپی به مجلس راه یافت و با رأی نمایندگان در سمت ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از مظلومیت کشاورزان غرب اصفهان/ بیمارستان هایی که داستان شد

ناگفته هایی از مظلومیت کشاورزان غرب اصفهان/ بیمارستان هایی که داستان شد