مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 06:002018-04-27اقتصادي

دلایل بی اعتمادی مردم به امضای دیجیتالی


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان این که مصوبه جدیدی با عنوان لایحه مالکیت معنوی در حال تدوین است، گفت: این یکی از موارد مهم در حوزه ICT است که اگر تکمیل شود، - می تواند یک تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد کند.

ناصرعلی سعادت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مقوله امضای دیجیتال، اظهار کرد: در این باره یکسری از فعالیت های اجرایی در سازمان نظام صنفی رایانه ای آغاز شده اما مساله اصلی این است که مردم هنوز در مبادلات خود از آن استفاده نمی کنند.

به عبارتی مساله امضای دیجیتال تا وقتی که در سطح شهروندان و فعالان اقتصادی وارد نشود، نمی تواند به طور کامل محقق شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در پیشنهادی برای ترویج مساله امضای دیجیتال در جامعه اقتصادی، بیان کرد: سازمان ها و دستگاه های مختلف می توانند آغازکننده جریان استفاده از امضای دیجیتال در معاملات باشند، در واقع اینجا بحث فرهنگی و اجتماعی است که با ورود دستگاه های دولتی به عنوان پیش رو در استفاده از این امضاها می توانند راهگشا باشند.

او با بیان این که فرهنگ استفاده از امضای دیجیتال هنوز در جامعه جا نیفتاده است، ادامه داد: تا وقتی که بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی مردم را به صورت حضوری برای انجام امضاها به ادارات می کشانند، نمی توان انتظار داشت که کسی به مساله امضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بی اعتمادی مردم به امضای دیجیتالی

دلایل بی اعتمادی مردم به امضای دیجیتالی