مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 20:462018-04-26اقتصادي

تولیدکننده نباید هیچ ارزش افزوده ای پرداخت کند/ دنبال تصویب قانون هستیم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به دنبال قانون مالیات بر ارزش افزوده ای هستیم که فقط به عنوان نقطه هدف مصرف کننده مدنظر قرار گیرد، - گفت: پرداخت ارزش افزوده باید به صورتی انجام شود که تولیدکننده هیچ گونه ارزش افزوده ای را پرداخت نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، امیر خجسته عصر امروز در جمع اعضای هیاتمدیره، رییس اتاق اصناف همدان و فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: واحدهای صنفی و تولیدی همدان را باید با عمل حمایت کرد و نباید گذاشت با فشارهایی اعم از مالیات های غیر عادلانه و سودهای بانکی بالا در پرداخت تسهیلات عملا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته همدان قطب بسیاری از صنوف کشور مانند چرم بوده است؛ گفت: متاسفانه امروز از آن آوازه چیزی باقی نمانده است اما اتاق اصناف و فعالان اقتصادی می توانند با تلاش در بازگرداندن فعالیت این گروه صنوف نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام واحدهای صنفی معتقد به پرداخت مالیات بر درآمدهای واقعی خود هستند اما متاسفانه می بینیم که مالیات بر درآمد گاهی از مسیر اصلی خود خارج شده و غیرعادلانه به شیوه کاملا انحرافی دریافت می شود که باعث رکود، پسرفت و حتی تعطیلی واحدهای تولیدی و صنفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکننده نباید هیچ ارزش افزوده ای پرداخت کند/ دنبال تصویب قانون هستیم

تولیدکننده نباید هیچ ارزش افزوده ای پرداخت کند/ دنبال تصویب قانون هستیم