مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:002018-04-26سياسي

تغییر شیوه مصرف مواد غذایی در جامعه به دلیل گسترش فضای مجازی


دبیرکل دومین کنگره بین المللی و بیست و پنجمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران گفت: متاسفانه در کشور و به علت گسترش فضای مجازی شیوه مصرف مواد غذایی تغییر پیدا کرده است و افرادی که در این زمینه صاحب نظر نیستند اقدام به اظهار نظر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسماعیل زاده کناری در آیین اختتامیه دومین همایش بین المللی و بیست و پنجمین کنگره صنایع غذایی ایران که با حضور محققان، صنعتگران، اساتید و دانشجویان ایران و دانشمندان سه کشور اروپایی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره ارائه بهترین روش های فراوری، نگهداری و عرضه ایمن ترین مواد غذایی است.

وی ادامه داد: در سال 94 با شایعه ای که در مورد لبنیات پخش شد گرایش مردم به سمت لبنیات سنتی رفت و همین امر موجب شد که بیماری تب مالت افزایش پیدا کند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در صنعت هم خطا وجود دارد گفت: لازم است که ناظران با خطاهای موجود در صنایع غذایی برخوردهای لازم را داشته باشند.

در ادامه این آیین قطعنامه دومین کنگره بین المللی و بیست و پنجمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در ساری نیز قرائت شد.

در این قطعنامه آمده است: ضمن تقدیر از محققین دانشگاه، صنعت و مسئولان دستگاه های اجرایی صنعت غذا که در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه مصرف مواد غذایی در جامعه به دلیل گسترش فضای مجازی

تغییر شیوه مصرف مواد غذایی در جامعه به دلیل گسترش فضای مجازی