مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 16:152018-04-26حوادث

فضای مجازی عامل قتل یک ابهری


رییس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل یک پسر جوان 21 ساله در ابهر خبر داد و عامل آن را درگیری لفظی و ساده دو جوان عنوان کرد.

- جعفر رحمتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه دو نفر در فضای مجازی درگیر شدند و سرانجام این مشاجره به درگیری فیزیکی کشیده شد، به طوری که دو فردی که شناختی از هم نداشتند در فضای مجازی درگیری لفظی پیدا کرده و برای ادامه درگیری خود در یکی از میادین شهر قرار ملاقات می گذارند.

وی تصریح کرد: این دو جوان در محل قرار حاضر شده و درگیر می شوند که با وساطت مردم قائله ختم می شود ولی کار به همین جا ختم نشده و دوست یکی از طرفین که هیچ دخالتی در ماجرا نداشته در محل زندگی مقتول حاضر می شود که بار دیگر درگیری آغاز شده و بعد از درگیری دست به قتل مقتول می زند.

این مسئول با بیان این که این درگیری و قتل بر اثر یک درگیری ساده رخ داده، در حالی که به راحتی می شد مانع بروز این حادثه شد، افزود: قاتل بعد از چهار ساعت توسط پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه جوانان و مردم تقاضا داریم هنگام خشم، خود را کنترل کنند تا ماجرا به قتل منجر نشود و از خانواده ها نیز می خواهیم با تربیت صحیح فرزندان، راه مقابله با خشم را به آن ها آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی عامل قتل یک ابهری

فضای مجازی عامل قتل یک ابهری