مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:162018-04-26سياسي

ایران حاضر نیست برجامی را که به ضررش باشد، قبول کند/ دستمان برای تلافی باز است


مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: راضی کردن ترامپ عملا برجام را بی خاصیت می کند و ایران حاضر نیست برجامی را که به ضررش باشد قبول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در حاشیه برگزاری چهلمین همایش سراسری مسئولان و معاونان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر آمریکایی ها بخواهند برجام را نقض کنند، جمهوری اسلامی ایران معلوم نیست که به تعهداتش پایبند بماند و اگر خارج شوند، حتما ایران هم خارج می شود.

وی افزود: اگر اروپایی ها بخواهند از یک طرف استحکام برجام را زیر سئوال ببرند و از طرف دیگر همان تحریم هایی که در برجام لغو کردند به واسطه دفاع موشکی ایران یا حضور منطقه ای ایران دوباره برقرار کنند، عملا برجام را تا آنجا که مربوط به منافع ایران می شود، بی خاصیت کردند.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه برجام باید عینا همانطور که نوشته شده عمل شود و در غیر این صورت، جمهوری اسلامی ایران دستش برای تلافی باز است، خاطرنشان کرد: می گویند اروپایی ها توانسته اند با آمریکایی ها کنار بیایند که ترامپ را راضی به ماندن در برجام کنند، این ماندگاری اگر به قیمت ماندگاری تحریم ها به اسم دیگری باشد، مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران حاضر نیست برجامی را که به ضررش باشد، قبول کند/ دستمان برای تلافی باز است

ایران حاضر نیست برجامی را که به ضررش باشد، قبول کند/ دستمان برای تلافی باز است