مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-04-26سياسي

اخذ دیرکرد توسط بانک ها حرام است/کارگران از به تاخیر افتادن حقوق ناراضی اند


آیت االه نوری همدانی با بیان اینکه دیرکردی که بانک ها اخذ می کنند، حرام است، گفت: این دیرکردها موجب تعطیلی برخی کارخانه ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار با وزیر کار، تعاون ورفاه اجتماعی در قم بیان کرد: امام خمینی بارها در صحیفه نور تاکید کرده اند که انسان ها نسبت به زیر دست خودشان مسئول هستند؛ هر کسی که در محیطی مشغول به فعالیت است، حقوقی دارد و باید این حقوق رعایت شود.

وی با بیان اینکه مردم سپر دین در برابر دشمن هستند، گفت: همین مردم موفق شدند استبداد و طاغوت را شکست بدهند و انقلاب کنند و در 8 سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و خدمت به این مردم شریف ترین عبادت است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه قشر کارگر، یک قشر محترم است و باید به آن ها توجه شود، عنوان کرد: در بعضی از نامه هایی که به دست من رسیده است، کارگران از به تاخیر افتادن حقوق خود ناراضی بودند؛ باید به این موضوع توجه شود که حقوق کارگران نباید به تاخیر بیافتد، اگر حقوق آن ها عقب بیفتد با مشکلات زیادی روبه رو می شوند و به همین دلیل باید طوری عمل کرد که حقوقشان سر موقع پرداخت شود و اگر گاهی هم عذر موجهی برای تاخیر در پرداخت وجود دارد، به مردم توضیح داده شود تا ناراحتی ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ دیرکرد توسط بانک ها حرام است/کارگران از به تاخیر افتادن حقوق ناراضی اند

اخذ دیرکرد توسط بانک ها حرام است/کارگران از به تاخیر افتادن حقوق ناراضی اند