مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:502018-04-26سياسي

سیستان و بلوچستان هم مقصد کاروان راهیان نور می شود


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: در آینده نزدیک سیستان و بلوچستان هم در کنار هفت استان دیگر مقصدی برای کاروان راهیان نور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سردار بهمن کارگر -رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس - در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان، ثبت خاطرات شهدای استان و نشر آثارشان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم برشمرد و پیش بینی کرد تا سال 1404 بیش از 50 درصد از این خاطرات تنظیم و منتشر شود.

وی همچنین درباره راه اندازی موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این موزه آماده بهره برداری است ولی در برخی حوزه ها نیاز به تقویت دارد که در این سفر انجام خواهد شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: قوم بلوچ نقش مثبتی در استکبارستیزی داشته که می طلبد یادمان ایستادگی این قوم در برابر انگلیس استعمارگر در سیستان و بلوچستان ایجاد شود.

او افزود: روایتگری دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز یکی از وظایف اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که تاکنون نیز به خوبی انجام شده و باید قدرت بیشتری بگیرد .

وی اظهار کرد: هر قدر درباره دفاع مقدس کار کنیم باز هم جای کار بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان هم مقصد کاروان راهیان نور می شود

سیستان و بلوچستان هم مقصد کاروان راهیان نور می شود