مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:362018-04-26بين الملل

رویترز گزارش داد عدم پایبندی بویینگ به زمان تحویل هواپیما به ایران


با ابهام در وضعیت توافق هسته ای ایران و اینکه احتمالاً آمریکا پای خود را از این توافق بیرون بکشد تحویل 3 هواپیمای جت 777 به ایران نیاز به بررسی بیشتر دارد و شاید با ایرلاین های دیگر جایگزین شود.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز؛ شرکت هواپیمایی بویینگ مشتریان جدیدی را برای هواپیماهای خود پیدا کرده است.

این در حالیست که پیش از این قرار بود تعدادی هواپیما برای ایران در سال جاری تحویل دهد.

نامشخص بودن وضعیت برجام و اینکه ترامپ مرتب تهدید می کند که از توافق هسته ای با ایران خارج خواهد شد شرایط تحویل سریع هواپیمای بویینگ به ایران را تیره و تار کرده است.

  رییس شرکت هواپیمایی بویینگ همچنین این پیام را نیز داد که بویینگ دیگر نگران بر هم خوردن تحویل هواپیما نیست که پیش از این می توانست تهدیدی برای صدها شغل و کاهش تقاضا می شد.

  دنیس مولیمبرگ رییس شرکت بویینگ در کنفرانس خبری اعلام کرد: ما برنامه ای برای تحویل هواپیمای بویینگ در سال جاری به ایران نداریم و تحویل هواپیماها براساس فرایند دولتی آمریکا انجام خواهد شد.

بویینگ در دسامبر 2016 توافق کرد که 80 هواپیما به ایران ایر بفروشد که اینها شامل 15 بویینگ 777-300 ER بود که بویینگ تأییدیه آن را از آمریکا گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز گزارش داد عدم پایبندی بویینگ به زمان تحویل هواپیما به ایران

رویترز گزارش داد عدم پایبندی بویینگ به زمان تحویل هواپیما به ایران