مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:302018-04-26حوادث

حریق خودروی پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین


رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حریق یک دستگاه خودروی پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمانی رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی قزوین، از وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین، کوچه غنچه خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های شماره سه مولوی و یک باغ دبیر را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به شدت حریق خاطرنشان کرد: اولین گروه نیروهای آتش نشانی در کمتر از چهار دقیقه به محل حریق رسیده و مشاهده کردند این خودرو از قسمت موتور و اتاق طعمه حریق شده و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش به سایر قسمت ها است.

رحمانی توضیح داد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق، در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق خودروی پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین

حریق خودروی پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین