مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:162018-04-26سياسي

«سه شنبه های مهدوی» طرحی که می گوید به خودتان بیایید


فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: سه شنبه های مهدوی طرحی است که می گوید به خودتان بیایید و قصد دارد غیبت امام زمان (عج) را در میان زندگی روزمره مردم جا بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان، سه شنبه های مهدوی طرحی خودجوش است که دانشجویان پیام نور اصفهان از مهرماه سال گذشته در این دانشگاه هر سه شنبه برگزار می کنند.

این طرح دو سال پیش از تهران آغاز و پس از گذشت مدتی برای سایر شهرها نیز الگو شد.

مخاطبان آن از طبقه خاصی نیستند و عموم مردم با آن ارتباط برقرار می کنند چراکه غیبت امام زمان(عج) خلأ وجودی همه آحاد و اقشار مردم است اما در فضای دانشگاه بودن آن قطعاً رنگ و بویی دیگر دارد.

اعتقاد به مهدویت و مفهوم انتظار پشتوانه می خواهد و تکرار و استمرار یاد امام عصر(عج) تلنگری است که به خاطرمان بیاورد در برهوت گمشده ای داریم و منتظر جرعه ای آب از بیکران معرفت وجود حضرتش هستیم.

اگر قرار است نسل ظهور باشیم باید هیاهو و غوغا کنیم و یکی از این غوغاها، سه شنبه های مهدوی است که دانشجویان این دانشگاه را با امام پیوند می دهد هرچند در محفلی کوچک.

، محفل سه شنبه های مهدوی اگرچه کوچک اما پررونق است و دانشجویان را با هر نوع تفکر و سلیقه خاص جذب می کند و این خاصیت جامعه آرمانی مهدوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سه شنبه های مهدوی» طرحی که می گوید به خودتان بیایید

«سه شنبه های مهدوی» طرحی که می گوید به خودتان بیایید