مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:162018-04-26سياسي

چرا شائبه جاسوسی کاوه مدنی تقویت شده است؟


به گفته عضو هیئت رییسه مجلس، کسانی که افرادی، چون کاوه مدنی را برای مناصب حساس اجرایی انتخاب می کنند باید در قبال فعالیت های ضد امنیتی او پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیر آبادی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده کاوه مدنی معاون رییس سازمان محیط زیست و فرار او از کشور گفت: آقای کاوه مدنی در ابتدای دولت دوازدهم و مستقیما از خارج از کشور آمد و به عنوان معاون رییس سازمان محیط زیست انتخاب شد.

وی افزود: شکی در این موضوع نیست که ما از نخبگان حمایت می کنیم، ولی موضوعی که در این پرونده مورد تاکید بوده این است که نه نت ها سازمان محیط زیست بلکه دستگاه های امنیتی ما باید درباره احتمال دو تابعیتی بودن این فرد پاسخگو باشند، چون وقتی شخصی از کشور خارج می شود و قصد بازگشت ندارد یا باید دو تابعیتی باشد و یا اینکه اقامت یک کشوری را از گذشته اخذ کرده باشد.

عضو هیئت رییسه مجلس درباره با انتقاد از نحوه استعفای مدنی از سمتش گفت: نوع استعفای این شخص توهین به ملت ایران بود، چراکه استعفای تویئتری شخصی که از لحاظ جایگاه سیاسی در حد معاون وزیر است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امیری آبادی ادامه داد: کاوه مدنی باید در محل کار خود حاضر می شد و استعفای خود را به شکل رسمی تقدیم رییس سازمان محیط زیست می کرد، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شائبه جاسوسی کاوه مدنی تقویت شده است؟

چرا شائبه جاسوسی کاوه مدنی تقویت شده است؟