مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 08:562018-04-26دانش

نتایج آزمون ارشد دهه دوم خرداد اعلام می شود/کاهش 142 هزارنفری داوطلبان


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ظرفیت پذیرش 170 هزار نفری آزمون کارشناسی ارشد سال 97 خبر داد و گفت: نتیجه اولیه این آزمون دهه دوم خرداد و نتیجه نهایی دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از جلسه آزمون کارشناسی ارشد که در پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد امسال از نظر ماهیتی هیچ تفاوتی با سال گذشته ندارد و در این دوره تعداد 142 هزار داوطلب نسبت به سال قبل کمتر شرکت کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال تعداد 735 هزار نفر ثبت نام کردند که این رقم با احتساب رشته های شناور مجموعا به 791 هزار نفر رسید.

دکتر خدایی خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 97 در 132 رشته امتحانی ، 177 حوزه و در 73 شهرستان طی سه نیم روز برگزار می شود که در نوبت اول 350 هزار داوطلب، در نوبت دوم 107 هزار داوطلب و در نوبت سوم 329 هزار داوطلب به رقابت می پردازند .

رییس سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج گفت: نتایج اولیه در دهه دوم خرداد ماه اعلام و نتایج نهایی آن در هفته اول شهریور ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون ارشد دهه دوم خرداد اعلام می شود/کاهش 142 هزارنفری داوطلبان

نتایج آزمون ارشد دهه دوم خرداد اعلام می شود/کاهش 142 هزارنفری داوطلبان