مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 08:452018-04-26سياسي

ایران و پاکستان مسئولیت های مهمی در قبال آینده امت اسلامی بر عهده دارند


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ادامه ملاقاتهای دو جانبه خود با مقامات عالی امنیتی کشورهای مختلف، صبح امروز با ژنرال ناصرخان جنجوعه، - مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان دیدار و پیرامون تحولات سیاسی و امنیتی منطقه و مناسبات جاری دو کشور با وی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان شمخانی در این دیدار با ابراز خرسندی از بهبود نسبی شرایط امنیتی در مرزهای مشترک بر ضرورت افزایش تماس و همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی دو کشوربه منظور توقف کامل اقدامات تروریستی گروهک های شرور وابسته به دستگاه های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه تاکید و خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که کشورهای ثالث که هیچ علاقه ای به امنیت و حسن همجواری ایران و پاکستان ندارند بر روابط دوستانه دو کشور تاثیر گذاری منفی داشته باشند.

وی بر ضرورت همکاری دو و چند جانبه برای مقابله با تهدیدات و فعال سازی فرصت های اقتصادی مشترک بویژه در بهره گیری از ظرفیت های قابل تبادل بنادر چابهار و گوادر تاکید کرد و افزود: ایران و پاکستان به عنوان دو کشور مهم در جهان اسلام وظایف و مسئولیت های مهمی در قبال آینده امت اسلامی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اقدام غیرقانونی و تحریک آمیز رییس جمهور آمریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تهران و اسلام آباد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و پاکستان مسئولیت های مهمی در قبال آینده امت اسلامی بر عهده دارند

ایران و پاکستان مسئولیت های مهمی در قبال آینده امت اسلامی بر عهده دارند