مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 01:262018-04-25سياسي

البته که باید مشکی پوشید


البته که باید مشکی پوشید اما،نه جنابعالی و برخی دیگر از همفکرانتان!بلکه ملت مسلمان ایران باید درعزای ستمی که امثال شما با نادیده گرفتن احکام قطعی اسلام ونص صریح قوانین کشور مرتکب می شوید، - اما،نه جنابعالی و برخی دیگر از همفکرانتان!بلکه ملت مسلمان ایران باید درعزای ستمی که امثال شما با نادیده گرفتن احکام قطعی اسلام ونص صریح قوانین کشور مرتکب می شوید، مشکی بپوشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو"، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان علیه تذکر پلیس به زنی که کشف حجاب کرده بود سخن گفته و اظهار داشت : مگر غیر از این است که قرآن، کرامت انسانی را مهم تر از حرمت کعبه قرار داده است، به بهانه حجاب و نهی از منکر ترویج منکر می شود و حرمت انسان زیر سؤال می رود ! ایشان در ادامه می گوید: حضرت علی(ع) در خطبه 27 نهج البلاغه می فرمایند شنیده ام که دشمنان از پای یک دختر یهودی خلخالی کنده اند، اگر مرد مسلمانی به خاطر آن از غصه دق کند، رواست.

از برخورد مامور ناجا با فردی مسلمان اگر نگوییم دق کنیم که بمیریم، ولی باید حداقل مشکی بپوشیم ! اظهارات این نماینده مجلس یادآور داستان شخصی است که می گفت، ایهاالناس! آیا می دانید که بالای مناره مصر، امامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البته که باید مشکی پوشید

البته که باید مشکی پوشید