مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 21:062018-04-25سياسي

محدودیت برای پیام رسان های خارجی آخرین اقدام است


رسول جلیلی با بیان اینکه محدودیت برای پیام رسان های خارجی آخرین اقدام است تصریح کرد: بیماری که با دارو و امساک مداوا نشود جراحی آخرین اقدام است هم چنین در مورد آسیب های اجتماعی قصاص یک راه حل نهایی است.

- تصریح کرد: بیماری که با دارو و امساک مداوا نشود جراحی آخرین اقدام است هم چنین در مورد آسیب های اجتماعی قصاص یک راه حل نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی امروز در نشست تخصصی بررسی دلایل و عواقب فیلترینگ تلگرام که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد گفت: مادامی که ابزار پیام رسان ها در مسیر ارسال پیام استفاده شوند خیلی هم خوب است و کسی با مخالف نیست.

اما وقتی که منجر به چالش امنیتی اجتماعی و اقتصادی می شوند باید اقدامات و برخورد های لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه هویت در پیام رسان ها یعنی قبول مسئولیت برای گیرنده، فرستنده، بازنشر دهنده و کسی که بستر پیام رسانی را ایجاد کرده است تصریح کرد: اگر این مسئولیت پذیری نباشد آشوب های اجتماعی، هتک حرمت، گسترش قاچاق و دیگر آسیب ها پدیدار می شود.

جلیلی با بیان اینکه عدم قبول مسئولیت در فضای مجازی با آرامش و امنیت مردم امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی در تعرض است تصریح کرد: در دنیا تکلیف پیام رسان ها را مشخص کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت برای پیام رسان های خارجی آخرین اقدام است

محدودیت برای پیام رسان های خارجی آخرین اقدام است