مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 19:262018-04-25سياسي

نتیجه حذف معنویت از زندگی بشر، ظلم و جنایت است


نتیجه حذف معنویت از زندگی بشر، ظلم و جنایت است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در دیدار با اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان با بیان اینکه پیام ادیان توحیدی برای انسان ها بندگی خداوند، دوری از طغیان، هواپرستی و حفظ ارزش های اخلاقی است، خاطرنشان کرد: در ایران پیروان ادیان توحیدی از جمله مسیحیان، زرتشتیان و یهودیان زندگی مسالمت آمیز و توام با صلح و دوستی در کنار هموطنان مسلمان خود دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بسیار تأسف انگیز است که افرادی با پوشش ادیان مسیحیت، اسلام و یهود در مسیر شیطان گام برمی دارند و نسبت به مردم جهان ظلم و ستم می کنند و حقوق آن ها را مورد تجاوز قرار می دهند.

وی با تأکید بر اینکه داعش و القاعده با شعار الله اکبر سر بیگناهان را می برند و جنایت می کنند، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم به نام مسحیت و یهودیت، به مردم ظلم و ثروت های آن ها را غارت می کنند.

عنوان کرد: ما معتقدیم نه داعش مسلمان، نه آمریکا مسیحی و نه رژیم صهیونیستی یهودی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در کجای دستورات الهی و آموزه های حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) ظلم به مظلوم و بیرون راندن مردم از خانه و کاشانه اشان مجاز دانسته شده است؟ کدام آموزه ادیان ابراهیمی ظلم آمریکایی ها، انگلیسی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه حذف معنویت از زندگی بشر، ظلم و جنایت است

نتیجه حذف معنویت از زندگی بشر، ظلم و جنایت است