مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 16:352018-04-25سياسي

متخصصان برای تعادل بخشی به حق آبه های محیط زیستی راهکار ارایه بدهند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به دومین همایش بین المللی گرد و غبار در دانشگاه ایلام تاکید کرد: راه َاندازی دبیرخانه دائمی گرد و غبار با همکاری مراکز علمی و پژوهشی کشورهای منطقه می تواند یکی از دستاوردهای این همایش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در پیامی به دومین همایش بین المللی گرد و غبار که از سوی علی محمد طهماسبی بیرگانی - مدیر ستاد مقابله با گرد و غبار کشور - قرائت شد، آورده است: برگزاری دومین همایش بین المللی گرد وغبار فرصت مغتنمی است که زمینه ای جهت گفت وگو و کنش فعال میان دانشگاهیان و محققان، مدیران اجرایی و جامعه هدف را فراهم کرده است.

بدون تردید توسعه پایدار با توسعه و پیشرفت علمی آغاز شده است لیکن برای تحقق این مهم، ضروری است با فرهنگ و سیاست ها و برنامه های اجرایی نیز همراه، هماهنگ و متحول شود .

وی می افزاید: از آنجا که بخش قابل ملاحظه ای از ساکنان و منابع زیستی و اقتصادی نواحی غربی، جنوب غربی، شرقی و جنوب شرقی و حتی نواحی مرکزی کشور تحت تاثیر پدیده گرد و غبار قرار دارد، دومین همایش بین المللی گرد و غبار فرصتی است تا ضمن فراهم کردن زمینه های گفت وگوی سازنده فیمابین دولتمردان و اندیشمندان کشورهای مختلف، از تجارب متقابل کشورها نیز بهره برداری مناسبی صورت پذیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان برای تعادل بخشی به حق آبه های محیط زیستی راهکار ارایه بدهند

متخصصان برای تعادل بخشی به حق آبه های محیط زیستی راهکار ارایه بدهند