مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 16:062018-04-25فرهنگي

«اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر» در شبکه مستند


شبکه مستند سیما در دوازدهمین قسمت از مجموعه «گنجینه» فیلم «اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر» را برای پخش در نظر گرفته است.

- اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر در شبکه مستند " شبکه مستند سیما در دوازدهمین قسمت از مجموعه گنجینه فیلم اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حنیف شه پرراد تهیه کننده گنجینه درباره قسمت جدید این مستند گفت: اعتیاد و دادسرای انقلاب اسلامی مبارزه با مواد مخدر اثر جسورانه ای از فریدون جوادی است که سال 64 در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید شد.

وی افزود: جوادی دانش آموخته مدرسه عالی تلویزیون، او در دوره ای که در تلویزیون فعالیت می کرد،مستندهای اجتماعی بی پروایی می ساخت که حتی به جشنواره های جهانی هم راه پیدا کرد.

در دهه 60 مستندهای اجتماعی اثرگذاری ساخته است، پیش از این نیز مستند زناشویی و طلاق او از گنجینه شبکه مستند پخش شده است.

تهیه کننده گنجینه گفت: اعتیاد و دادسرای انقلاب اسلامی مبارزه با مواد مخدر گزارشی از حضور معتادان و قاقچیان در دادسرای انقلاب اسلامی دهه 60 است، این مستند فیلم جسورانه ای است که در عین حال بی پروا مسائل مرتبط با اعتیاد را نمایش می دهد؛ این مستند خوش ساخت واقع گرایی جالبی دارد و چنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر» در شبکه مستند

«اعتیاد و دادسرای انقلاب مبارزه با مواد مخدر» در شبکه مستند