مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:362018-04-25اقتصادي

50 درصد طلاق ها در سطح کشور در پنج سال اول زندگی رخ می دهد


معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 50 درصد طلاق ها در سطح کشور در پنج سال اول زندگی رخ می دهد و می طلبد که به آموزش های حین و قبل ازدواج بیشتر توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله مسعودی مسعودی فرید ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اولویت امسال سازمان بهزیستی ارتقای کیفی اورژانس اجتماعی است چرا که توجه به این امر مهم باعث آگاهی مردم می شود.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه با وزارت راه و شهرسازی به توافق رسیده ایم که در 118 منطقه حاشیه ای و آسیب خیز این مراکز ایجاد شود، گفت: در این مناطق پایگاه های اجتماعی توسعه یافته و این مناطق تحت پوشش قرار می گیرند.

مسعودی مسعودی فرید تأکید کرد: شورای اجتماعی کشور، 18 کارگروه برای فعالیت در راستای آسیب های اجتماعی تشکیل داده و مسائلی ازجمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، نقاط آسیب خیز و مفاسد اخلاقی در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه طرح کاهش طلاق باید خدمات آموزشی پیش از ازدواج را توسعه دهد و در زمینه اشتغال و کاهش فقر کار کند، گفت: تاکنون 50 میلیون تومان برای آموزش نیرو ها و استقرار سامانه کاهش طلاق به استان زنجان تزریق شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه طرح نماد در برخی مدارس برخی شهرستان ها به صورت پایلوت اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد طلاق ها در سطح کشور در پنج سال اول زندگی رخ می دهد

50 درصد طلاق ها در سطح کشور در پنج سال اول زندگی رخ می دهد